22 jul 2014

Roadtrip: de mooiste plekjes op aarde


In dit artikel een vogelvlucht door de mooiste plekjes op aarde om in de vakantiestemming te komen. Want als je in de buurt zit of nog geen vakantie geboekt hebt, is het zeker de moeite waard even te gaan kijken! Gedurende de zomer zal ik vaker wat tips geven voor toeristische tripjes!




Juliet's wall (Verona)
In Verona staat Juliet's huis, zoals het in Romeo and Juliet geweest moet zijn. Ook is er bij dit huis een muur, waarop brieven zijn geplakt. Iedereen kan op deze muur zijn eigen brief plakken. Superromantisch en een prachtig plekje!


Big Sur  (Californië, Verenigde Staten)
Een turquoise zee, heuvels met gras dat ruikt naar salie, en dat te vinden in Californië. Als je door de Verenigde Staten tourt is dit een geweldige plek om eens langs te gaan!


Bryce Canyon (Utah, Verenigde Staten)
Als je dan toch in de VS bent, moet je hier zeker langs gaan! WAUW, de foto's zien er prachtig uit! Rood oplichtende bergen, een waar sprookje!


Lake Nakuru National Park (Kenia)
Geloof het of niet: ik ben hier geweest! Één van de meest geweldige dingen die ik ook heb gezien in mijn leven: flamingo's, nijlpaarden. Wat ik zo mooi vond aan dit park, in vergelijking met de andere parken is dat dit in een moerasgebied ligt, niet echt wat je in eerste instantie van Kenia verwacht!