9 jul 2014

Shoplog: DE hipsterontmoetingsplek van Nederland!


Jahoor, afgelopen weekend ben ik dan eindelijk op de trein gestapt op weg naar Amsterdam. Een uur in de trein en dat allemaal voor die ene winkel: Forever21. Een heerlijke dag was het en wat hebben we genoten van de stad, maar toch, boven alles, van de Forever21, die met kop en schouders boven de andere winkels uitstak!


Ik ben dol op de Forever21. Vaak had ik al iets op de site besteld, maar naar de winkel zelf is natuurlijk wel het 'summum'!  De winkel zit ontzettend dicht bij de dam, ongeveer tegenover de Bijenkorf. Het was nog best even zoeken en met mijn geweldige richtingsgevoel liep ik, natuurlijk, de verkeerde kant op. Maar toen het steeds drukker werd kreeg ik enigszins het gevoel dat we in de buurt kwamen. Eenmaal binnen voelde ik me net in de Primark in Rotterdam: druk, druk en nog eens druk. Een rij die door bijna de hele eerste verdieping loopt. Toch lieten we ons niet afschrikken, hiervoor waren we gekomen en we gingen niet zomaar weer weg. Door de eerste drukte heen gekomen werd het beter, je had genoeg bewegingsruimte. Natuurlijk wel een enorme rij voor de paskamers, waar ze er wel wat meer van hadden kunnen maken, maar wel ontzettend geordend. Zes stuks mogen mee de paskamer in, maar als je er meer hebt, worden deze voor je bewaard en kan je als je er zes gepast hebt de andere ophalen, zodat je niet nog een keer in de rij moet. Ook sieraden en tassen worden voor je bewaard. Wat opvalt is de winkel is het ontzettend hoge percentage hipsters. Meisjes met bloemenkransen, gitaren, maxirokken, enz. Dus als je een ontmoetingsplek zoekt voor hipsters, is dit DE ideale plek!


Mijn aankopen
Veel heb ik gepast, om uiteindelijk ook veel weer terug te hangen. Natuurlijk ontzettend leuke kledingstukken, maar als ik ze dan aanheb, is het het toch net niet. Uiteindelijk stond ik met een schattig rokje en een ketting bij de kassa. Beide vind ik geweldig!

Het rokje was €10,75. Niet erg duur dus. Zelf heb ik een XS en deze komt bij mij tot ongeveer halverwege mijn bovenbeen. Perfect voor een zomerse dag, maar op de fiets naar school laat ik het maar even zitten. Het patroon en de kleuren vind ik geweldig! Zo lekker vrolijk, helemaal mijn stijl! 


De ketting was €6,90. Natuurlijk is het geen perfecte kwaliteit, maar dat mag je voor deze prijs ook niet verwachten. De ketting is niet enorm zwaar, zoals je wel vaak hebt met statement kettingen. Zoals je op de foto kan zien is de ene kant van de ketting goud en als je hem omdraait zitten er mintkleurige accenten op. Een normale ketting, maar toch net iets anders. Toen ik de ketting zag, zag ik meteen helemaal voor me waarbij ik hem kon dragen en kon ik hem dus niet meer terughangen.


Geslaagde dag!
Ik raad jullie zeker een bezoekje aan Forever21 aan! Al zou ik een paar weken wachten tot de drukte wat is afgenomen. Als je toch nu al wilt, raad ik je aan vroeg te gaan, als de winkel net open is. Mijn dag was in ieder geval helemaal geslaagd, een top dag!