8 jul 2014

4 Trends van lente / zomer 2014



Draag jij altijd kleding die in de mode is? Ik niet, draag wat je leuk vindt. Maar het is natuurlijk stiekem toch wel leuk om te weten wat de trends gaan worden en of jij toevallig ook kledingstukken hebt die daar goed bij passen. Daarom heb ik voor jullie 4 trends opgezocht en daarbij wat leuke items geplaatst!

Mijn favoriete trend: pastel!
Ik ben gek op pastel kleuren, ik draag ze niet heel vaak, maar ik vind ze wel echt tof! Lekker vrolijk, licht en klassiek. Dit hoort dan (yay voor mij) ook bij de trends van de lente / zomer van 2014! Houd jij ook zo van pastelkleuren? Hier komen leuke items die ik bij deze trend heb gevonden:

Tas: www.bagageonline.nl - €129,95                              Jurk: H&M - €14,95                                           Top: V&D - €18,00



















Tijd voor de volgende trend: Streepjes.
Streepjes! Ze zijn er weer, nou... eigenlijk zijn ze niet echt weg geweest. I love it! Ik heb één of andere obsessie met streepjes. Als ik het zie... nouja ze zijn ook leuk, dat is een feit.

                      Top: H&M - €9,95                             Top: H&M - €4,95                                     Jurk: Forever 21 - €26,75 




De derde trend: Polkadot.
Volgens mij vind ik alle trends gewoon leuk, want ook de polkadot zie ik graag. Lekker vrolijk gestipt over straat, yes please!

                Jurk: Forever 21 - €19,75                             Tas: Forever 21 - €10,00                                Shirt: H&M - €14,95



Tot slot de laatste trend die ik heb uitgekozen: Bloemenprint.
Weer lekker vrolijk! Ik ben gek op de bloemenprint en iedereen kan wel bevestigen dat ik dit ook vaak draag. Ik heb zelfs een paar laarsjes met bloemetjes. T-shirts, tops, jurkjes, van mij mag alles met bloemen.
                                Jumpsuit: H&M - €14,95                   Broek: H&M - €24,95                 Jurk: Zalando - €24,95





Welke trend is jouw favoriet? En heb jij nog een andere leuke trend gespot?