25 jul 2014

Hema Matte Top Coat



Bij een Hema nagellak denk je in eerste instantie niet meteen aan echt goede kwaliteit. Ik was echter al een tijdje op zoek naar een wat goedkopere matte top coat en besloot deze maar gewoon te kopen. Wat was ik verbaasd over het resultaat!



Behalve de matte top coat had ik ook nog een koraalkleurige, felle nagellak gekocht. Thuis aangekomen ging ik deze beide meteen uitproberen. De koraalkleurige nagellak dekte goed na twee laagjes, wat ik wel had verwacht.

Ik heb me verbijsterd hoe snel de nagellak mat wordt en opdroogt. Ik had eigenlijk geen idee wat er zou gebeuren als je de top coat erop smeerde, behalve dat het op de één of andere manier mat zou worden. De nagellak lijkt iets dunner te worden en voelt minder glad aan dan voor de top coat. Wel geeft het een gaaf effect! Ik kreeg meteen reacties dat mensen het er zo leuk en vrolijk uit vonden zien!

De top coat is voor €2,75 te koop bij Hema, in de winkel en op hema.nl