17 jul 2014

Het is zomer!


Ja, echt waar! Eindelijk is het zomer! En voor veel mensen betekent dat zon, zee, strand, kokosnoten en palmbomen. Maar wat als je niet op vakantie gaat? Hoe zorg je ervoor dat je deze zomervakantie niet alleen maar achter je computer hangt? In dit artikel wat ideeën om van jouw zomer een succes te maken! Veel leesplezier!


Boeken
Iedereen die mij een beetje kent, had kunnen raden dat ik dit ging zeggen. Zelf verslind ik boeken. In elk vrij moment zit ik met een boek voor mijn neus. Boeken zijn het perfecte vermaak. Lekker diep wegduiken in een boek en op dat zelfde moment ook nog een mooi bruin kleurtje krijgen, aangezien je natuurlijk lekker in een tuinstoel ligt! Zorg dat je de zonnebrand niet vergeet, want als je eenmaal in een boek begonnen bent, is er geen mogelijkheid meer om te stoppen! Neem voor leuke boeken eens een kijkje bij het onderdeel 'boek van de maand'. Hier schrijf ik elke maand een recensie over mijn favoriete boek van de maand.


Do It Yourself
Weinig geld en veel plezier. Dat is de beschrijving van DIY. Bijna alles wat je in de winkel koopt is ook zelf te maken en hoe leuk is het om op het strand te pronken met je zelf gemaakte ketting of zelf gepimpte sandalen? Op internet zijn genoeg ideeën te vinden en ook hier op onze blog zullen de komende zomer wat supertoffe DIY's verschijnen!

Leuke uitjes
Geloof het of niet: ook in Nederland is genoeg te doen deze zomer. Festivals, pretparken en nog veel meer. Zorg dat je deze dingen vroeg van tevoren plant. Het gebeurt namelijk vaak dat je ergens heen wil, maar het uiteindelijk niet doorgaat, omdat jou vriendin of moeder op die dag toch net iets anders heeft geplant, waar je echt mee naartoe moet.  Neem eens een kijkje op de site festivalinfo.nl. Hier vind je alle festivals in Nederland en België op een rijtje!