20 aug 2014

Top 10 leuke spulletjes voor het nieuwe schooljaar



Inmiddels is de vakantie (helaas) bijna over. :( Weer naar school! Heb jij al je spulletjes al bij elkaar? Ik bijna. Ik zat wat te snuffelen op een aantal websites en kwam daar ontzettend leuke schoolspullen tegen. Deze ga ik voor jullie even op een rij zetten.



Als eerst deze enorme gum. Ik vind 'm heel erg leuk, geen idee waarom!
Hij is te koop bij de Action voor €0,55. Schappelijk prijsje toch!



De Action verkoopt ook washi tape! Hele leuke en vrolijke kleurtjes (niet alleen de kleuren die afgebeeld staan natuurlijk). Dit alles voor slechts €0,79.

Schrijfwarenset - Hema - €1,50

Notitieblok - Hema - €1,50


To do boekje - Hema - €2,95
Deze heb ik zelf, het is een boekje met notities en een soort afvinklijstje! Heel handig, ook voor bloggen.


Collegeblok - Hema - €1,50



Aztek tas - Hema - €15,-


Spiraalboek - Hema - €2,50

Elastomap - Hema - €3,-


Ordner - Hema - €2,50




Waar heb jij jouw schoolspullen gekocht?