8 aug 2014

What do you think of... Miley Cyrus?


In de rubriek 'What do you think of...' geven wij onze mening over een bepaald onderwerp. Dit kan van alles zijn, van popsterren tot politieke problemen! Vandaag geef ik mijn mening over de uitvindster van het twerken: Miley Cyrus!



Miley Cyrus krijgt de laatste tijd veel kritiek. Wat ik eerlijk gezegd wel begrijpelijk vind. Naakt op een stootkogel in je videoclip verschijnen, kan naar mijn idee niet door de beugel. Ik denk echter dat Miley dit doet om te laten zien dat ze niet meer het brave disneymeisje is dat in Hannah Montana speelde. Ze is nu volwassen en dit wil ze aan de wereld laten zien. Naar mijn idee had ze ook gewoon alleen haar haar kunnen knippen, aangezien dat voor veel mensen al een shock was.

Geen talent?
Ik zie het de laatste tijd steeds vaker als reactie op Miley's youtubevideo's voorbij komen: Miley zou geen talent hebben. Dit vind ik ontzettende onzin. Natuurlijk, Miley heeft dingen gedaan die niet oké zijn. Maar dit heeft niets met talent te maken. Kijk eens naar de video's hieronder. Je ziet hier een jongere (en naar mijn idee leukere) Miley. Naar mijn idee kan je in deze video's echt wel zien dat Miley talent heeft!



Al met al ben ik niet echt fan van Miley Cyrus. Ik vind de dingen die ze gedaan heeft stom, maar ik denk dat ze haar een goede reden voor gehad heeft. Naar mijn mening kan ze er nu wel mee stoppen, ze heeft bewezen dat ze geen braaf meisje meer is en het is klaar nu. Ze kan gewoon verder met haar carrière, zonder dit soort gedrag. Ik vind overigens dat Miley zeker wel talent heeft!

Heb jij een onderwerp waarover je graag onze mening wilt horen? Laat het hieronder achter en wie weet hoor je binnenkort onze mening over dit onderwerp!